تازہ ترین

کالم مضامین

روز کا معمول ،،،روہیل اکبر

Rohail Akbar

صبح جب آنکھ کھلتی ہے تواسی وقت سے ایک نہ ختم ہونے والی ہولناک خبروں کا ایسا سلسلہ شروع ہوچکا ہوتا ہے جو رات گئے تک جاری رہتا ہے سب سے پہلی خبر جو دیکھنے کو ملی وہ کوئٹہ میں بم دھماکے کی تھی جہاں ایک بار پھر دھماکہ ہوگیاپولیس والوں سمیت عام شہری بھی اللہ کو پیارے ہوگئے دوسری ... Read More »

امیدیں اورہم،،،تحریر:عابدرحمت

Rmz.e.Qalm jpg

    زرخیززمینوں ،لہلہاتی وادیوں ،آب شارندیوں،شاداب درختوں سے اٹے ہوئے پہاڑوں ،ہمالیہ کے برف پوش گلیشروں ،معتدل آب وہوا،پانچ دریاﺅں (سندھ ،جہلم،چناب ،راوی ،ستلج)اورآٹھ لاکھ تین ہزارنوسوچالیس مربع کلومیٹرپرمشتمل رقبہ کے لحاظ سے دنیاکا35واں بڑا ملک وطن عزیزپاکستان۔وہ ملک کہ جس کے باسی پنجابی ، پوٹھوہاری، سرائیکی ، سندھی، پشتو، ہندکو، بلوچی، براہوی، بروشسکی، بلتی، شینا، کشمیری، اردواورگوجری جیسی زبانوںکے ... Read More »

اک نظر مارننگ شوز پر،،،علی عبداللہ

Ali Abdullah

ایک مشہورٹی وی چینل پر سلام زندگی نامی مارننگ شو دیکھنے کا اتفاق ہوا ۔ تقریباً 25 منٹ اسے دیکھنے کے بعد اندازہ ہوا کہ اس سے زیادہ غیر معیاری اور غیر تعمیری پروگرام شاید پہلے کبھی نشر نہیں ہوا ہو گا ۔ میزبانوں اور مہمانوں کا انداز گفتگو اور پروگرام کا موضوع نہایت سطحی تھا ۔ چینل گھمایا تو ... Read More »

سلام تم پراے راہِ حق کے شہیدو!،،،سردارعبدالخالق سکھانی

abdul kha

تاریخ کے تسلسل اور گھڑیال میں قدرِمشترک چیزیہ ہے کہ جس طرح وقت کااحساس دلانے والی گھڑی کسی سست مزاج شخص کی خاطرتھم نے کی بجائے اپنے خاص محورمیں متواتر چلتی رہتی ہے۔اسی طرح تاریخِ عالم بھی ہرآن نئے جذبے کے ساتھ مخلوقِ انسانیت کوغافلانہ حیات سے بچانے کے لئے صدیوں پرانے واقعات کوآشکارکرتی رہتی ہے۔ سبق آموزواقعات سے لبریزقدیم ... Read More »

عام پاکستانی ،،،تحریر. عبدالجبار خان دریشک

Abdul Jabbar

آج پاکستان ایک آزادوخود مختیار مملکت ہے تو ان لاکھوں کی قربانیوں کا نتیجہ ہے جو پاک وطن کے حصول کے لئے دی گئیں تھیں وطن کی خاطر ہمارے بزرگوں نے جتنی تکالیف اور مصائب برداشت کیے یہ خدا جانتا ہے کہ ان پر کتنے ظلم کے پہاڑ ڈھائے گئے پاکستان کے اندر رہنے والے دشمنوں کے وظیفہ خور تاریخ ... Read More »

کتاب اورمسلم امہ۔۔۔تحریر:عابدرحمت

Rmz.e.Qalm jpg

    کہنے کوتوکتاب چندصفحات ہیں مگراس میں کامیابی وترقی کے رازپنہاں ہیں ، ایسی شمع ہے جوہرآن فروزاں رہتی ہے اورکبھی بھی مدہم نہیں ہوتی، فاصلے اس میں سمٹ آتے ہیں ،اس کے سامنے صدیوں کی خاموشیاں دم توڑدیتی ہیں، یہ تاریخ، ثقافت، تہذیب وتمدن ،زندگی کے نشیب وفراز، طرزبودوباش اورعلوم وفنون کامنبع ہے۔علمی، فکری اورادبی راہوں کی منزل، شگفتہ ... Read More »

کردستان ریفرنڈم،،،مسرور احمد

166543_1720986434984_4742132_n

    پچھلے سو سالوں سے دنیا میں توڑ پھوڑ کا عمل بڑے زور و شور سے جاری ہے اور بیسیوں نئے ممالک مذہب ولسانیت کے نام پر وجود میں آ چکے ہیں ۔عالمی سطح پر جو سرمایہ دارانہ نظام رائج ہے اس میں بڑے اور طاقتور ملکوں کی گنجائش بہت کم ہے کیونکہ وہ سرمایہ دارانہ نظام کیلئے کسی وقت ... Read More »

مقبوضہ کشمیر میں بھارتی سازش بے نقاب،،،تحریر سعد فاروق

Saad Farooq

اگست 1993ءمیں گاندر بل کے عبد العزیز کے قصہ نے بالآخر بھوت کا راز فاش کیا اور یہ قصہ اختتام کو پہنچا۔ رات کے اندھیرے میں کھیتوں میں پانی دینے کے بعد عبد العزیز گھر لوٹ رہا تھا، کہ نقاب اور سیاہ لباس میں ملبوس بھوت نے اسپر حملہ کرنے کی کوشش کی۔ بھاگنے کی را ہیں مسدود دیکھ کر ... Read More »

عدم برداشت، منفی سوچ اور معاشرہ،،،تحریر: تجمل محمود جنجوعہ

Tajamul Mahmood Janjua

چند روز قبل گھر لوٹتے وقت سڑک کنارے لگے اک سٹال پر نظر پڑی جہاں لوگوں کا اک جم غفیر جمع تھا اور طوفان بدتمیزی برپا تھا۔ ذرا قریب ہوا کہ جان سکوں معاملہ کیا ہے۔ اس و قت حیرت کی انتہا نہ رہی جب اک نوجوان کو ادھیڑ عمر شخص سے گالم گلوچ کرتے پایا۔ جھگڑے کی کوئی خاص ... Read More »

بھائی کا سفرآخرت،،، رضوان اللہ پشاوری

rizwan

    روڈ حادثات میں ہر آئے روز اضافہ ہوتا رہتا ہے،کبھی موٹر سائیکل حادثہ تو کبھی ایکسٹیڈینٹ میں ایسے شدید زخمی ہوجاتے ہیں کہ جن کی پہچان بھی نہیں کی جاتی،اسی طرح کا ایک واقعہ میرے بھائی”فہیم اللہ درویش“کے ساتھ ہوا،چند دن قبل وہ علی الصباح معمول کے مطابق دکان کی طرف نکل گئے،ان کی عادت یہ تھی کہ وہ ... Read More »