تازہ ترین

تصاویرخبر

پاکستان ریلوے کی ”آزادی ٹرین“ مارگلہ سٹیشن اسلام آباد سے پاکستان کے سفر پر روانہ، آئی ایس پی آر کی خصوصی بوگی بھی شامل

01

اسلام آباد(پاکستان اپڈیٹس) پاکستان کے70ویں یوم آزادی کے موقع پرپاکستان ریلوے نے خصوصی ٹرین تیار کر لی ،پورے ملک کی ثقافت کا نمونہ پیش کرنے والی ٹرین حقیقت میں ”منی پاکستان “ ہے جس میں پاکستان میں مختلف مذاہب کے ماننے والے اور مختلف زبانیں بولنے والے بسنے والے افراد کی عکاسی کی گئی ہے، ٹرین پانچ گیلریز اور چھ ... Read More »

کالم نگاروں کو اپنے قلم سے نظریہ پاکستان کو پروان چڑھانا چاہئے:عبداللہ گل

09

نسیم الحق زاہدی کی کتاب کی تقریب رونمائی میں کالم نگاروں کی شرکت لاہور(پاکستان اپڈیٹس )تحریک جوانان پاکستان و کشمیر کے چیئرمین محمد عبداللہ حمید گل نے کہا ہے کہ پاک فوج وطن عزیز کی جغرافیائی و نظریاتی سرحدوں کی حفاظت کر رہی ہے۔کالم نگاروں کو اپنے قلم سے نظریہ پاکستان کو پروان چڑھانا چاہئے۔قلم قبیلے کے لوگ قوم کی ... Read More »

تصاویر کے آئینے میں: دنیا کے بادشاہوں کے نام پیغمبرِاسلام کے خطوط

8

محمد الحربی اللہ کے آخری نبی اور رسول حضرت محمد مصطفی صلی اللہ علیہ وسلم نے اسلام کو پھیلانے کی کوشش میں کوئی دقیقہ فروگزاشت نہیں چھوڑا۔ اس مقصد کے لیے انہوں نے جزیرہ عرب سے باہر بادشاہوں اور فرماں رواؤں کو متعدد خطوط ارسال کیے جن میں انہیں اسلام کی دعوت دی گئی۔ یہ تحریریں لوگوں تک دین کی ... Read More »

رائٹرز گلڈ آف اسلام پاکستان کے اہتمام تقریب تقسیم سرٹیفیکیٹ برائے حسن کارکردگی منعقد کی گئی

ds2

لاہور(پاکستان اپڈیٹس  )پاک ٹی ہاﺅس مال روڈ لاہور میں رائٹرز گلڈ آف اسلام پاکستان کے زیراہتمام تقریب تقسیم سرٹیفیکیٹ برائے حسن کارکردگی منعقد کی گئی۔ جس میں سربلندی اسلام اور دفاع پاکستان کے لئے قلمی خدمات سرانجام دینے والے بہترین کالم نگاروں اور مصنفین کو حسن کارکردگی سرٹیفیکیٹس سے نوازاگیا ۔تقریب رائٹرزگلڈآف اسلام کے مرکزی صدرعبدالغنی شہزاد کی ہدایات اورمرکزی ... Read More »

حرم مکی ماضی وحال کے آئینے میں: تصاویر

1

مسجد حرام کو ہر دور کے مسلمان حکمرانوں کی خصوصی توجہ حاصل رہی۔ آل سعود خاندان کے برسراقتدار آنے کے بعد مسجد حرام اور حرم مکی کی جس تسلسل کے ساتھ خدمت کی گئی وہ اپنی مثال آپ ہے۔ مملکت سعودیہ کے بانی شاہ عبدالعزیز آل سعود اوران کے بعد ان کےفرزاندان نے حرم مکی توسیع اور اس کی خدمت ... Read More »